מדיניות החזרות וביטולים
1. ביטול עסקה: כל הרוכש מוצר באתר פרו פיטנס רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 ("חוק הגנת הצרכן") תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010.
2. כללי הביטול: (כללי הביטול המלאים נמצאים בחוק הגנת הצרכן והם המחייבים).
1. ברכישת מוצר - מיום עשיית העסקה ועד 14 יום מיום הרכישה או מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מביניהם.
2. ביטול של עסקה ייעשה באמצעות פנייה בכתב בלבד באמצעות שרות הלקוחות במייל או בוואטסאפ באמצעות שליחת הודעה לשירות הלקוחות של פרו פיטנס דרך טופס שרות לקוחות / צור קשר באתר.
3. תוצאות הביטול עקב פגם או אי התאמה:
במקרה של ביטול עקב פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר או השירות לבין הפרטים אשר נמסרו לך בנוגע למוצר או השירות או עקב אי- אספקת הנכס או השירות במועד שנקבע לכך או הפרה אחרת של תנאי החוזה ("אי התאמה"), תחזיר פרו פיטנס בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה תמסור לך עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור ולא תגבה דמי ביטול כלשהם. אם קיבלתם את המוצר, יש להעמידו לרשות הספק אשר פרטיו יימסרו לכם על ידי פרו פיטנס ("הספק") במקום שבו נמסר הנכס.
4. תוצאות הביטול שלא עקב פגם או אי התאמה:
במקרה של ביטול שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה, תחזיר פרו פיטנס בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור לך עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור ולא תגבה סכום כלשהו, למעט דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים חדשים לפי הנמוך מביניהם. אם קיבלת את המוצר, עליך החובה להחזרת המוצר לספק במקום העסק על חשבונך.
5. החזרת מוצרים: לידיעתך, החזרת מוצרים לאחר שמצבם הורע בזמן שהיו ברשותכם, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנפגם ו/או ניזוק ו/או התקלקל ו/או ספג פגיעה כלשהי ו/או שאריזתו הושחתה ו/או שהורכב בבית הלקוח, כפופה לזכותה של סמארט מדיה לתבוע את נזקיה בשל כך.
על מנת להימנע מנזק למוצר, אנו ממליצים כי המוצר יוחזר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.